Pavel BálekVedoucí všech servisních středisek

Pavel je vedoucím všech našich servisních středisek v Polance nad Ondrou, Velkém Týnci a Lanškrouně. Dohlíží na celý servis a stará se o to, aby bylo vždycky dostatek lidí i práce. A to také je. V servisních střediscích opravují jeho kolegové mechanici veškerou zavedenou techniku a montují i zcela nové stroje, sestavené dle individuálních potřeb zákazníků. Pavel přitom dbá na to, aby byly podmínky pro práci co nejlepší – mechanici byli pravidelně zaškolovaní přímo u výrobců strojů a veškerá administrativa zakázek běžela rychle jako po drátkách.

Vyrostl jsem v zemědělské rodině, která mi dala do vínku spoustu všeobecných znalostí. Ve škole jsem získal technické dovednosti, ale zbytek mě naučili až ve firmě. A tak jsem tady – z mechanika, na jehož pozici jsem nastupoval, jsem dnes vedoucím všech servisních středisek.

Pavel Bálek, Vedoucí všech servisních středisek

„Jako malý jsem chtěl jezdit s traktorem.”

Pavel se vyučil opravářem zemědělských strojů, kterou zakončil dvouletou nástavbou s maturitou. A protože mu do nástupu na vojnu zbývalo půl roku, sháněl brigádu. Chtěl práci ve svém oboru a zároveň s modernější technikou. 

A takovou našel v roce 1997 v naší BV-Technice. Tehdy jsme byli podstatně menší firmičkou než dnes a měli jsme jen jedno středisko v Polance. Pavlovi to ale vůbec nevadilo. Naopak. Rodinná atmosféra a práce s moderními stroji a traktory byla oproti zkušenostem ze školy příjemnou změnou.

Pavel Bálek, Vedoucí servisního střediska Polanka

„To mám na práci nejraději – kontakt z různými lidmi a to, že každý den řešíme něco nového. Prostě to není jednotvárná rutina.”

Pavel nastoupil jako začátečník na pozici mechanika a jezdil zhruba 2 roky na předváděcí akce s různými stroji. Pro mladého kluka bez závazků to byla velmi dobrá zkušenost a možnost dostat se dál z domu a mezi spoustu lidí. Z těchto zkušeností také Pavel čerpá dodnes. 

Firma postupně přidala do portfolia traktory CASE IH a pro Pavla začala zcela nová etapa. Traktory přibývaly a tato značka se stala Pavlovou doménou – od předání až po kompletní servis a technickou podporu. A takto je tomu dodnes jen s tím rozdílem, že k manuálnímu servisu se z časových důvodů Pavel už moc nedostane.

Při své práci Pavel postupně prošel spoustou školení na jednotlivé značky a typy strojů. I dnes jich ještě absolvuje celou řádku a drží si povědomí o všech nových technologiích.

Na školeních i při běžné práci se přitom Pavel setkává s řadou lidí a jak sám říká, to má na své práci nejradši. A k tomu ještě dodává: „Pokud jde o vlastnosti, které se mi hodí při každodenní práci, pak je to rozvaha a klid. Na druhou stranu, co se mi tak úplně nehodí, je to, že ve svém volnu neumím zapomínat na práci. Pokud je nějaký problém, tak na něj myslím, dokud se nevyřeší.”

V době nástupu nás na servisu bylo celkem 5. Kolegové byli opravdu vstřícní a nápomocní. Myslím si, že tak je to i dnes. Pokud byste měli zájem rozšířit náš tým mechaniků, nebo vás osloví jiná z aktuálně volných pozic, můžu vám garantovat, že váš zájem vám mnohonásobně vrátíme a důvěru oplatíme.  

Pavel Bálek, Vedoucí servisu
Pavel Bálek, Vedoucí servisního střediska Polanka

„Cením si osobního přístupu vedení k celému chodu firmy.”

Vzhledem k rozmanitosti a povaze práce je opravdu důležitá atmosféra ve firmě a také vztahy s kolegy. Těch si Pavel opravdu cení. „Moc si vážím obětavosti mimo klasickou pracovní dobu, když je potřeba. A celkově mám rád naši kamarádskou atmosféru a osobní přístup vedení k celému chodu firmy. Je vidět ta snaha a postupný růst BV-Techniky.”

Přátelská, rodinná atmosféra je pro BV-Techniku pověstná. Ve firmě často pořádáme různé akce pro zaměstnance a pracujeme s různými benefity.

„Benefity se pořád modifikují třeba podle dotazníku spokojenosti zaměstnanců. Za mě je to opravdu dobrý”, říká Pavel a dodává: „Neumím si představit pracovat bez uznání za dobře odvedenou práci. Pochvala od vedení, a hlavně spokojených zákazníků mě dokáže opravdu nakopnout...”

...a nakopnout mě dokáže taky jízda na motorce v osobním volnu. To je moje. Taky mám rád sladké a samozřejmě celou svoji rodinu.

Pavel Bálek, Vedoucí servisu

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti