Upravit stránku

Legenda jménem MAGNUM. Přesně takto by se daly charakterizovat naše nejtěžší a nejvýkonnější kolové polní tahače, Historie této modelové řady sahá již do roku 1987, kdy byl vyroben první traktor s označením MAGNUM. Za dobu své téměř 30 leté existence na trhu si tato řada vybojovala mnoho prvenství, ale zcela právem ji patří titul nejsilnějšího polního kolového tahače, který je schopen dosáhnout výkonu až 435 koní. Tisíce prodaných kusů po celém světě a desítky spokojených zákazníků Vám zaručí, že tento traktor Vám má co nabídnout.

Traktory MAGNUM pohání 6 válcové motory s 24 ventily o objemu 8,7 l s vysokotlakým vstřikováním Common Rail od sesterské společnosti FPT Industrial. Modelová řada MAGNUM je dostupná ve výkonovém rozmezí od 280 do 435 koní, a právě maximální výkon 435 koní dělá z traktoru MAGNUM 380 nejsilnější polní tahač na světě. Modely MAGNUM 280-310 jsou ve standardu vybaveny převodovkou Full-Powershift 19x4, která je dostupná ve verzi 40 km/h ECO. V rámci volitelné výbavy si zákazník může zvolit převodovku 23x6 s plazivými převody. U modelů MAGNUM 280-380 CVX naleznete osvědčenou a vysoce účinnou převodovku CVX se čtyřmi mechanickými rozsahy, která využívá osvědčené technologie dvojité spojky DKTTM. MAGNUM je již od základu zkonstruován jako těžký polní tahač, proto vyniká zvedací silou zadního tříbodového závěsu 10 927 kg. Pro zajištění takové zvedací síly je hydraulický systém navržen tak, aby zabezpečil dostatečný tlak a průtok oleje, z tohoto důvodu MAGNUM již ve standardu nabízí průtok oleje až 228 l/min. Pro maximální univerzálnost může být traktor osazen také předním tříbodovým závěsem, který disponuje zvedací silou 5000 kg a může být vybaven předním vývodovým hřídelem s otáčkami 1000 ot/min. 


Pro uživatele, kteří chtějí traktor využívat v opravdu náročných podmínkách, je k dispozici provedení Magnum Heavy Duty. Magnum v tomto provedení je k dispozici ve verzi s plynulou převodovkou CVX nebo převodovkou Full-Powershift a výbava ve verzi HD zahrnuje tato vylepšení:, přední náprava kategorie 5, zadní náprava kategorie 5, větší poloměr poloos, vyšší zvedací kapacitu zadního tříbodového závěsu, vyšší účinnost brzd.